Wednesday, November 30, 2011

داستان: شروین، برده پَست میسترس یلدا

چهار دست و پا بودم و داشتم یواشکی دید میزدم که دیدم یه چیزی تو صورتم صدا کرد اونم هیچی نبود جز پاهای ناز ارباب که گفت کثافت چیو دید میزنی ها الان نشووونت میدم!
بعدشم شروع کرد با لگد افتادن به جون من هرچی التماس کردم، جواب گو نبود جاتون خال کلی با پاهش تن مارو نوازش کرد. بعدشم نشست روی تخت نشست و گفت ادب شدی؟
منم سرمو تکون دادم به علامت رضا. جرات حرف زدن نداشتم گفت بازم بی ادبی میکنی؟ بازم سرمو به علامت نه تکون دادم.
بعد ارباب گفت: من خسته ام، تو راه بودم، بیا  پاهامو بلیس خستگیش در بره!
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای نمیدووونید این پا بووود یا طلا... بخدا چه بویی داشت چه ناخنایی جاتوون خالی یه دل سیر شروع کردم به خوردن یه ساعتی طول کشید...

داستان کامل رو اینجا بخونید

Sunday, November 27, 2011

گزارش عملکرد پنج ساله وبلاگ پرژن فیت

پر بیننده ترین پُست ها در پنج سال گذشته 
1- ویدئو: ساک زدن انگشتان پا
2- عکس: پاهای سکسی و زیبا
3- عکس: در خوردن پا با این دو خانم شریک شوید
4- عکس: پاهای دختران ایرانی
5- به پا و زیبایی های پا بیشتر فکر کنید
(اولین پست وبلاگ)
6- ویدئو: عشق کردن با پا
7- ویدئو: کف پا؛ دلتون میخواد یه لیس بزنین؟
8- عکس: سایز بزرگ و با کیفیت... مثل همیشه خوردنی
9- ویدئو: پاهای خوردنی سلما هایک
10- یک پای زیبای ایرانی

بیشترین بازدید به تفکیک کشور

دوستان در جریان هستید که این وبلاگ، همانند دیگر سایت و وبلاگ هایی که به مطالب خلاف سلیقه حکومت ایران می پردازد، در ایران فیلتر شده. تقریباً همه کسانی که از ایران به این وبلاگ سر می زنند، از فیلترشکن استفاده می کنند، بنابراین سیستم آمار گیری وبلاگ، آمار دقیقی از بازدیدکنندگان داخل ایران به دست نمیدهد.
در مجموع، این وبلاگ در پنج سال گذشته نزدیک به سیصد هزار بار بازدید شده، که با توجه به توقف کار دو -سه ساله وبلاگ، به دلیل کم کاری من، رقم قانع کننده ای است.




آمریکا: 119638

آلمان: 15861

ایران: 11535

کانادا: 7953

بریتانیا: 7551

هلند: 6529

سوییس: 2530

ویتنام: 2542

رومانی: 1579

عربستان: 1082


پنجمین سالگرد وبلاگ پرژن فیت

امروز و در پنجمین سالگرد آغاز به کار وبلاگ پرژن فیت، یک بار دیگه اولین پست وبلاگ رو در اینجا قرار میدم. من بخش زیادی از وقت و عمرم رو صرف معرفی لذت زیبای فوت فتیش و توسعه اون کردم و امیدوارم شما هم در این راه به من کمک کنید. خیلی خوشحالم که فوت فتیشیست هستم و خوشحال تر از اینکه تنها نیستم. این شما و این اولین پست وبلاگ، از 27 نوامبر سال 2006:
سلام دوستان به وبلاگ پرژن فیت خوش آمدید. حتما در خيابان، به دخترانی برخورد کرده اید که با پوشیدن شلوارهای کوتاه و صندل، پاهای زیبا و سفید شان را در برابر چشمان حریص من و شما به نمایش می گذارند؟ آیا تا کنون اینگونه پاها توجه شما را به خود جلب نکرده است؟ آیا تا حالا پای دوست دختر یا همسرتان را لیسیده اید؟ آیا می دانید که امروزه، فوت فتیش، بخش مهمی از سکس است؟ سری به سایتهایی که به نمایش پاهای زیبای دختران و زنان می پردازند بزنید و ببینید از دیدن این صحنه ها چه حسی به شما دست می دهد؟ به این موضوع جدی تر فکر کنید و نظر خودتان را، یا تجربیات خود از خوردن پا، در این وبلاگ برای ما و دیگران تعریف کنید. اگر مایل بودید، در روزهای آینده در اینجا، روشهای مختلف سکس کردن با پا، خوردن پا و چگونگی لذت بردن از پا را با هم مرور می کنیم. فراموش نکنید که پا یکی از اعضای بسیار حساس و پرحرارت بدن است. شما هنگامی که گرمتان می شود، پایتان را از لحاف بیرون می کنید، هنگامی که کسی تب می کنید، پاهایش را در آب سرد می گذارند، در هوای گرم، قدم زدن با پاهای برهنه بر روی یک سطح سرد، احساس بسیار خوشایندی به شما می دهد و همسر یا شریک جنسی تان، با ماساژ دادن کف پایتان، احساس شهوت شما را تحریک می کند... اینها نشان میدهد که پا، حرارت زیادی دارد و به همان اندازه عضوی شهوتی و شهوت انگیز است. در سکس هم مالیدن پاها به همدیگر، نقش مهمی در تحریک طرفین دارد. به کمک شما، در این وبلاگ، باز هم از پا و لذتهای آن خواهم نوشت. فعلا از این عکسها و همچنین از دیدن پاهای دختران شهر تان لذت ببرید به سکس با پا و بوسیدن و لیسیدن پا فکر کنید و یک روش تازه را در سکس تان آغاز کنید

Friday, November 25, 2011

تف مالی وحشیانه

این ویدئو به صورت وحشیانه تف مالی داره. اگه اهل کثیف کاری نیستین نگاه نکنین. اگه خوشتون اومد یا نیومد، نظر بدین که از این جور ویدئوها بذارم یا نه.



Tuesday, November 22, 2011

بوسه تف مالی دو دختر لزبین

دوست داشتین اون آب غلیظی که از دهن شون میریزه رو میز، لیس بزنین؟
Two models in spit swapping game by spitswappingfetish

بتِ من

وقتی میگم پا زیباترین عضو بدن یک زن هست، یعنی این. من هیچ وقت از تماشای پا، لمس کردن پا، بو کردن پا، بوسیدن پا، لیسیدن پا، بوییدن پا، خوردن پا...و به عبارت دیگه "پرستش پا" سیر نمیشم.

Monday, November 21, 2011

کف پای لیسیدنی یک دختر ایرانی

فتیش تُف

خب، خب
تا اینجای  کار، نتایج نظرسنجی نشون میده که اکثریت مخاطبان این وبلاگ، با   پُست ها تف مالی و فتیش تف موافقن.

به احترام خواست شما، این ویدئو رو تقدیم تون می کنم:


Sunday, November 20, 2011

داستان: جوراب معلم زبان

کفشاشو گذاشتم کنار، یه پاشو گذاشت رو شونم اون یکی رو هم روی صورتم میکشید، چه بویی!!!!! چه لطافتی!!!.. با گوشه چشمش منو نگاه میکرد ابروهاشو مینداخت بالا، شروع کردم به لیسیدن کف پاش، انقدر لیس زدم که دیگه صداش درومد، میخندید اما اینبار با صدای بلند!!. قسمت مشکی پنجه جوراب کلا تو دهنم بود آبم همون لحظه دراومد، با اون پاش ساق پایی که تو دهنم بود رو نوازش میداد، ساق پاشو با دو تا دستم گرفتم و گذاشتم بالا سر کامران کوچولو. انگشتای دستمو حلق کردم دور پاش و از نک شست تا پاشنهرو نوازش میدادم از بس که همین طوری داشتم روی پاها و کفرو نوازش میدادم جوراب و دستام داغ کردند. جای همه فوت فتیشها اونجا خالی بود. خانم دستاشو برد زیر دامن و کش جورابشو گرفت و جورابُ دراُورد. اون یکیرو هم همین طور بعد
جورابارو مچاله کرد گذاشت تو دهنم، چون جورابه ساق بلند بودند، حجمشون هم بیشتر بود داشتم خفه میشدم اما بوی جوراب و طعمش به من آرامش میداد.
چه پاهای سفیدی چه ناخنایی. بعد چنه دقیقه جورابارو از دهنم دراُورد خیس خالی شده بودند تاشون کردم و گذاشتم توی کلاسُرم. شست پاش چقدر خوشگل بود پاشنه پارو گذاشت تو دهنم. من دیگه کنترلمُ از دست دادم بدنم به کلی شل شده بود و دیگه خودتون بهتر میدونید...
داستان کامل رو در اینجا بخونید

Saturday, November 19, 2011

Aliaa Magda Elmahdy's feet اقدام علياء ماجدة المهدي

پاهای قشنگ علیاء ماجده، وبلاگ نویس شجاع مصری که با انتشار عکس لخت خودش در وبلاگش، غوغا به پا کرد.